Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u de veelgestelde vragen. Heeft u na het lezen van deze vragen nog niet het antwoord dat u zocht? Neem dan contact met ons op: 0342-785837 of stuur een e-mail naar: info@sensationair.nl


Op welke manieren kan ik bij jullie betalen?

U kunt bij ons betalen via iDEAL, of CONTANT of per PIN bij afhalen van het gehuurde artikelen. Deze betaalmogelijkheden kunt u selecteren in het winkelmandje.
 

Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW?

De prijzen die u bij de producten in onze webshop ziet staan zijn exclusief BTW. In uw winkelmandje wordt de BTW berekend en ziet u de totaalprijs. Onze prijzen gelden voor 1 dag huur. In geval van beschikbaarheid kunt u het springkussen de dag ervoor ophalen en de dag erna terugbrengen (dit geeft u aan in ons winkelmandje). 

Wanneer kan ik het springkussen ophalen?

Als u een springkussen huurt dan kunt u deze op de dag zelf, of de middag ervoor ophalen. Retourneren kan 's avonds na gebruik of de volgende ochtend voor 10 uur. Andere tijden mogelijk in overleg.

Kan ik alleen maar direct definitief huren of kan ik ook een (vrijblijvende) offerte aanvragen?

Via onze website kijkt u rechtstreeks in onze voorraad en kunt u definitief reserveren. Wilt u een offerte aanvragen? Stuur ons dan een email of neem telefonisch contant met ons op. Wij sturen u dan een vrijblijvende offerte.


Ik wil een groot aantal producten huren en door SensationAir laten opbouwen, moet ik voor elk kussen de volle opbouwkosten betalen?

Als u meerdere artikelen wilt huren en door ons wilt laten opzetten dan kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.


Hoe worden de transportkosten berekend?

De transportkosten bestaan uit een starttarief en kilometerkosten. Dit starttarief is € 12,50 inclusief BTW. Daar tellen we de kilometerkosten bij op, deze bedragen 50 cent inclusief BTW per kilometer. De totale kilometers worden als volgt berekend: 4x een enkele afstand van onze postcode 3771LC naar de postcode van het afleveradres (retourrit voor bezorgen en retourrit voor ophalen).


Hoeveel 'kost' een blower aan stroom?

Een springkussen blower van 1100 watt kost tussen ongeveer de 25 en 35 eurocent per uur aan stroom.


Kan ik een opblaasfiguur met de auto ophalen?

Al onze opblaasfiguren zitten in een makkelijke tas, in veel gevallen een groot uitgevallen sporttas. Deze passen in elke auto.


Is een springkussen 'waterdicht'?

Helaas is geen enkel springkussen 100% waterdicht, ook al heeft het kussen een dakje. Door de stiknaden in de doeken zal het water altijd een klein beetje naar binnen druppen. Het ene springkussen is waterdichter dan het andere springkussen, dit heeft te maken met het type dakje. Wilt u een zo 'waterdicht' mogelijk springkussen, neem dan even telefonisch contact met ons op voor advies.


Past het springkussen in mijn auto?

Bij onze springkussens hebben we bij transport de maten aangegeven. Vaak gaan de kussens van mini, midi in de meeste auto's met de bank plat. De standaard springkussens gaan in een stationwagen. Voor de overige kussens adviseren wij een aanhangwagen of een bestelauto.

Ik huur een kussen voor op de zaterdag maar ik wil deze eigenlijk niet op zondag terugbrengen

Dat is geen probleem, neemt u daarvoor even contact met ons op.

Oeps... er is schade aan het springkussen

Een schade aan het springkussen kan altijd per ongeluk ontstaan, wij gaan tenminste niet van 'bewust' uit. Wij willen u vragen ons direct te melden als er schade tijdens uw huurperiode is ontstaan. Wij zullen proberen de schade zo goed mogelijk te herstellen, in sommige gevallen zullen we hiervoor de fabrikant of een herstelservice moeten inschakelen. De kosten voor het uitzoeken en het herstellen van de schade (inclusief transport naar en van fabriek) worden door ons aan de huurder doorbelast door middel van een factuur. In het geval wij de schade zelf kunnen oplossen hanteren wij voor het eventuele uitzoek- en herstelwerk een tarief van € 35,- excl. BTW per uur met een minimum van 1 uur.